Historické prameny
na dosah
Úvod
Edice
Kategorie
Autor
Název
Rok vydání
Rejstřík místní
Rejstřík osobní
Regesty
Datum vydání
Místo vydání
Autor regestu
Rejstřík místní
Rejstřík osobní
Všechny
Hledat
Mapy
O projektu
Autoři
Nápověda
čtenář
Hledání osoby:
»Bůh Otec«
v
České postilly (Hrubý)
„všelijaký jazyk má chváliti, že Pán Ježíš je v chvále
Boha Otce
Všemohúcieho; protože nemámy viece jazykóv v Praze, zpievajtež: Bóh všemohúcí
strana: 9
že nápis celý zněl: „Ve jméno (blaho- slavené Tro)jice S(vaté,
Bo)ha Otce
i (Sy)na i Ducha S(va)tého vše jedno ho) Pána Boha
strana: 69
jsau právě kající ... Dí svatý Jan: „Máme přímluvcí před
Bohem Otcem,
Ježíše spravedlivého!" Tak máš! A oni: „A há, milostivá, drahá
strana: 114
umřelo na kříži, z mrtvých vzkříšeno a sedí na pravici
Boha Otce
všemohoucího.“ (Palacký, Děj. III. 375, vyd. Riegrovo.) Rokycana zastával se
strana: 120
se věřiti, a vyznávati, že Pán Ježíš jest v slávě
Boha Otce
a ne někde v mon- strancí v kautě, ne v
strana: 180
svým umu- čením a smrtí tak za nás dosti učinil
Bohu Otci,
že není potřeby nám žádného pokání činiti, ani se postiti,
strana: 233
svaté Trojice, svaté Veroniky, svaté Barbory, dopomáhejte mně k tomu
Bůh Otec,
Bůh Syn, Bůh Duch Svatý Amen.““ (291). Po- věrečným lidem
strana: 250
vyplacená býti nemůže; radost anjelská, plesání srdce lidského, jednorozený syn
Boha Otce
narodil se v Betlémě; v chlívě malé dítě, veliký Bůh
strana: 262