IDSezema z IDJevišovic (Sezema Gewissowsky, seděním v svatého Procopa) a IDBoček z IDKunštátu na IDJevišovích (Boczek z Cunstatu, seděním na Gewissowiczich) svědčí, že se podrobují rozhodnutí IDZbyňka z IDDoubravice (Zbinka z Dubrawicze), IDBeneše z IDDubé (Benessie z Dube řečený Libun, seděním na Cozly), IDJana z IDPernštejna (Jana z Perstayna) a IDJana ze IDStřelic (Jana z Strmelicz) a předávají svému synovci IDJanu Zajímači z IDKunštátu (Janem řečeným Zagimacz z Cunstatu a z Gewissowicz, strýcem našim) jeho dědictví po zemřelém otci IDJindřichovi (otce mého urozeného, pana Gindrzicha řečeného Zagimacz), totiž vsi IDČernín (v Czernynie), IDProsiměřice (v Prosimirzicich), IDÚnanov (v Unanowie), IDBojanovice (v Boyanowicich) a IDZvěrkovice (v Zwierkowieczich).
- IDSezema z IDJevišovic (ztracena): ?; černá v misce z přírodního vosku; přivěšená na pergamenovém proužku
- IDBoček z IDKunštátu na IDJevišovích: ?; černá v misce z přírodního vosku; přivěšená na pergamenovém proužku
- IDZbyňka z IDDoubravice: ?; černá v misce z přírodního vosku; přivěšená na pergamenovém proužku
- IDBeneše z IDDubé: ?; černá v misce z přírodního vosku; přivěšená na pergamenovém proužku
- IDJana z IDPernštejna: ?; černá v misce z přírodního vosku; přivěšená na pergamenovém proužku
- IDJana ze IDStřelic: ?; černá v misce z přírodního vosku; přivěšená na pergamenovém proužku
- IDVáclav z IDKravař (ztracena): ?; ?; ohlášeno přivěšení
- Na rubu uprostřed: Numero 9. z panem Boczkem, panem Sezymau, Zajimači z Kunstatu s týž odtud se panem Yanem letha 1432.
- Na rubu vpravo: vybledlý text 1432.
- A: MZA Brno; G04 Listiny Františkova muzea; sign. IV/9, kart. 2
My Sezema Gewissowsky, seděním v svatého Procopa, Boczek z Cunstatu, seděním na Gewissowiczich, vyznáváme tiemto listem všěm z každému, zvláště, kdož jej čísti aneb čtúce slyšeti budú, že žádajíce sě vystřieci nesnází, kteréž by mezi námi z jedné a urozeným panem Janem řečeným Zagimacz z Cunstatu a z Gewissowicz, strýcem našim, strany druhé, mohli nynie aneb potom nastati a vzniknúti s dobrým rozmyslem s potazem zdravým radú o všěm přátelskú předcházející přišli sme a moci tohoto listu přicházeme mocně a dobrovolně na urozené pány: na pana Zbinka z Dubrawicze, na pana Benessie z Dube řečený Libun, seděním na Cozly, na pana Jana z Perstayna a na slovutného panoši Jana z Strmelicz ubrmany mocné, přáteli našě milé, slibujíce naši dobrú a čistú vieru beze všie zlé lsti výpovědi jich ubrmanské býti postlušni a na nich přestati, z kteréžto výpovědi neb vyřčenie přijal sem já Jan Zagimacz nahoře psaný od urozených panoš a strýcov nahoře psaných za právy svý dědičný diel tak mocně přijal sem a přijímám, jako bych dckami přijal, kterýž mi sě po přirozené krvi dostal diel otce mého urozeného, pana Gindrzicha řečeného Zagimacz, dobré paměti a nápad mateře mé na tom zboží, kteréž sě dole píše: najprve v Czernynie, v Prosimirzicich, v Unanowie, v Boyanowicich, v Zwierkowieczich se všěmi poplatky a požitky, tak jakož su moji strýci těch zboží v držení byli a jich požívali, toto všěcko, což svrchu psáno stojí já nadepsaný Jan Zagimacz přijal sem a přijámám za svpj diel dědičný, jsa odbyt od svrchu psaných strýcov svých tiem jistým dielem z toho zbožie gewissowsskeho dědictvie našěho, slibuje dobrovolně s pramětlivým rozumem svú dobrú a jistú vieru beze všie zlé lsti za sě i za své budúcé na svrchu psané strýce své i na jich budúcé o diel i žádný neb právo nesahati, kromě věna a nápadu mateřě jich a babky mé tu sobě diel pozuostavuji, ale na tom přěstati a v celosti dosti mieti, jakož sě nahoře píše a my Sezema a Boczek slibujem svú dobrú a čistú vieru beze všie zlé lsti, to všecko učiniti a zachovati, a jemu na to žádným právem nesahati, tak jakož sě svrchu píše, ale při tom jeho dielu dědičného ostaviti, kterýž jest od nás přijal. A kdož by tento list měl s dobrú volí Jana Zagimacze, ten má a mieti bude též právo k tomu ke všěmu, což v tomto listu psáno stojí a nač svědčí, jakožto on sám Jan Zagimacz často jmenovaný. Na potvrzenie toho všěho své sme vlastnie pečeti my Sezema a Boczek i s ubrmany k tomuto listu přivěsili a připrosili sme urozeného pana, pana Waczlawa z Crawarz, seděním na Mezirziczi, aby svú pečeť k tomuto listu na svědomie přivěsil. Jenž jest psán a dán létha od narození Syna božieho tisícého čtyřstého druhého léta, tu středu po svaté Katherzinie, panny a mučedlnice božie.