IDKorček z IDBožce (Korček z Božec), IDHereš z IDBýchor (Hereš z Býchor) a IDJindřich z IDKladrub (Jindřich z Kladrub) vyznávají, že domluvili majetkové vypořádání IDMikeše Divůčka z IDKladrub nad Labem (Mikšem řečeným Divuoček z Kladerub) s jeho bratry IDVaňkem (Vaňkem), IDHynkem (Hynkem) a IDLipoltem (Lipoltem).
- IDVaněk z IDKladrub?: N/A; N/A; ohlášeno přivěšení
- IDHynek z IDKladrub?: N/A; N/A; ohlášeno přivěšení
- IDLipolt z IDKladrub?: N/A; N/A; N/A
- IDKorček z IDBožce: N/A; N/A; ohlášeno přivěšení
- IDHereš z IDBýchor: N/A; N/A; ohlášeno přivěšení
- IDJindřich z IDKladrub: N/A; N/A; ohlášeno přivěšení
IDMikeš se psal podle IDKladrub nad Labem, jak svědčí to, že se dohody účastnili šlechtici píšící se po nedalekých vsí IDBožce a IDBýchor na Kolínsku. Roku 1454 se v IDKladrubech a IDBýchorech připomíná jiný ? IDMikuláš Divůček (viz RTT II, s. 246). IDMikeš Divůček se účastnil čáslavského sněmu, a zřejmě jde tedy o osobu odlišnou od IDMikuláše Divůčka z IDJemniště (srov. AČ III, s. 225 -230, č. 25).
Já Korček z Božec, Hereš z Býchor, Jindřich z Kladrub vyznáváme tiemto listem obecně všem, ktož jej čísti nebo čtúc slyšeti budú, že sme smluvili a smlúvu plnú učinili o rozdiely mezi Mikšem řečeným Divuoček z Kladerub a s jeho bratří s Vaňkem, Hynkem a s Lipoltem úplně a docela, nic mezi nimi nepozuostavujíc, tak že dříve řečený Mikeš Divuoček odbyl a dosti učinil svým bratřím napřed jmenovaným za jich diely; a oni bratřie jeho napřed psaní tu smlúvu, kterúž sme vypověděli mezi nimi a bratrem jich, dobrovolně a s dobrým rozmyslem přijěli jsú, tak že Mikše Divóčka bratra svého ani jeho dědicuov i budúcích nemají ani budú moci z ničehož kdy upomienati, neb sě jim jest od něho dosti stalo. A toho na svědomie a lepšie jistotu my svrchu jmenovaní Vaněk, Hynek a Lipolt jistci pečeti naše vlastnie s dobrú naší volí k tomuto listu jsme přivěsili. A prosili sme slovutných panoší Kořečka z Božěc, Herše z Býchor, Jindřicha z Kladerub, smlúvcí našich, aby podle nás své pečeti přivěsili k tomuto listu. Jenž jest psán a dán léta po narozenie syna božieho tisícieho čtyřstého čtyřmezdcítmého léta, první neděli u postě 12. března .